Archívum
Változtattak a szolgáltatók, panaszkodnak az ügyfelek
A térség gáz- és az áramszolgáltatójánál változtattak a mérőállások bejelentésének módján. Azok sérelmezik ezt, akik az ügyfélszolgálatoknál szokták leadni az óraállásokat.
Az áramszolgáltatónál az van kiírva, hogy a kényelmes és gyors ügyintézés érdekében a váróban elhelyezett telefon készülékek igénybevételével lehet intézni a bejelentéseket. Ám a panaszosok úgy vélik, a papír bedobása ennél egyszerűbb volt.
A telefonálástól főleg az idősebbek idegenkednek. A külterületeken is az volt a szokás, hogy leírták az állást, valaki összegyűjtötte, és behozta őket, így be sem kellett jönnie mindenkinek. Az önkormányzathoz is sorra érkeznek a panaszok, így már ismerik a problémát, Halász Balázs alpolgármester a jövő héten tárgyal a felmerült problémákról a szolgáltatókkal.
Fehér Erika