
Közélet
Áram, gáz ügyintézés egy helyen
Két ügyfélszolgálat egy helyen. Június 1-től a Nemzeti Közművek Halason is összevont ügyfélszolgálati irodát nyit, így a halasi és környékbeli lakosok egy helyen, a Mátyás tér 2. szám alatt – az eddigi DÉMÁSZ ügyfélszolgálaton - intézhetik áram- és földgázellátással kapcsolatos ügyeiket.
A várakozások szerint már az összevonás is a lakosság kényelmét szolgálja, de a még gyorsabb ügyintézés érdekében előzetes időpont foglalási lehetőséget is biztosítanak. Ha az ügyfelek hétfőn 8 és 12 óra között, vagy szerdán 14 és 18 óra között keresik fel az irodát mind áram, mind gázszolgáltatással kapcsolatos ügyekben segítséget kapnak – áll a Nemzeti Közművek tájékoztatójában.
Az ügyfélváró is kibővül, így hat ügyintéző fogadja a fogyasztókat. A korábbi tapasztalatok szerint egy átlagos ügyintézési napon az áramszolgáltató irodáját 50-nél is több ügyfél keresi fel, míg a földgázszolgáltatónál 30 fölött szokott lenni az érdeklődők száma.
Fotó: Csóti Gábor
