
Közélet
Elektronikus, telefonos ügyintézés a HMK-nál
A személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében az ügyfélszolgálatoknál a telefonos és online ügyintézést kell előtérbe helyezni. A szigorító intézkedések érintik a Halasi Média és Kultúra Kft. ügyfélszolgálatát is. A Sétáló utcai irodában – március 8-tól várhatóan két hétig - nem lehetséges a személyes ügyfélfogadás, viszont ettől függetlenül működnek a szolgáltatások, - így például a hirdetésfelvétel is – a megszokott felületeken.
A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az ügyfélszolgálatok is a személyes kontaktusok kerülését kérik. A Halasi Média és Kultúra Kft. arról tájékoztatja az ügyfeleit, hogy a szigorító intézkedések ideje alatt telefonon vagy elektronikusan, e-mailben vegyék fel a kapcsolatot a munkatársakkal, hirdetésszervezőkkel. Telefonon a 77/423-003-as számon az ügyfélszolgálat menüpontot választva, illetve a reklam@halasmedia.hu e-mail címen lehet felvenni a kapcsolatot a HMK ügyintézőivel.
