Könnyebb, gyorsabb ügyintézés a Kiskunvíznél
Közélet

Könnyebb, gyorsabb ügyintézés a Kiskunvíznél

Befejeződött az elmúlt évek legnagyobb informatikai és ügyfélszolgálati fejlesztése a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft.-nél. A több mint 75000 ügyfél mostantól egy modern call centeren keresztül hívhatja az ügyintézőket, vagy végezheti el a mérőóra állás diktálását.

Zsótér Csaba a szolgáltató informatikai csoportjának vezetője elmondta, megtörtént a szükséges műszaki fejlesztés, ennek része az ügyfélszolgálatokon a sorszámos hívórendszer bevezetése, a cég központi telefonszáma megváltozott, így kérik, hogy ezen túl a 06 20/9 421-622-es számot használják az ügyfelek.

Folyamatban van egy telefonos applikáció fejlesztése is, így egy okostelefont használva isis teljes körű ügyintézést lehet végezni. Szeptemberre elkészül az új honlap is, ez a fejlesztés is az ügyfelek kényelmét szolgálja majd. Az ügyfelek elégedettségét is mérik majd, erre az ügyfélszolgálatokon van elsődlegesen lehetőség, egytől kilencig pontozva lehet egy tablet segítségével értékelni a munkatársak segítőkészségét, az ügyintézés minőségét. Telefonos közvélemény kutatás is zajlik majd a szolgáltatási körbe tartozó 54 településen, és a kérdezőbiztosok személyesen is felkereshetik majd az ügyfeleket.