Vármegyei marketingklub: ötletbörze alkalmi kávézóban
A vármegyénk több településének szakembereit hívta össze a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés elnöke, Rideg László hétfőn délelőtt Kecskemétre, a vármegyeházára. A közelmúltban alakult Bács-Kiskun Vármegyei Marketing Klubban ezúttal közéleti szereplők, turisztikai, marketing és kommunikációs szakemberek találkoztak és gondolkodtak közösen Bács-Kiskun kulturális és turisztikai értékeiről. (címkép: Szekeres Béla)
A Bács-Kiskun Megyei Vármegyei Marketing Klub célja a közös gondolkodáson alapuló vármegyei márka és brandépítés. A klub rendszeres találkozókkal, turisztikai, marketing és kommunikációs szakemberek együttműködésével, a helyi értékek ismerőivel alakít ki irányokat a vármegyei márka és brandépítés terén. Ezúttal két kiváló és tapasztalt turisztikai szakember, Szegedi Andrea és Halassy Emőke irányítása mellett osztották meg véleményüket és javaslataikat a vármegye különböző településeiről meghívott résztvevők.
A marketing klub hétfői munkamódszere a kollektív gondolkodásból felszínre törő vármegyei értékek csokorba gyűjtése volt. Ehhez egy alkalmi kávéházi atmoszférát sugárzó fórumot szerveztek a vendéglátók. A munkacsoportokban maguk között, majd a többi munkacsoporttal is megosztották azokat a vármegyei márkának, brandnek alkalmas helyszíneket, természeti, épített értékeket, hagyományokat, programokat, amelyek külhoni vagy hazai érdeklődésre számot tarthatnak. A vélt érdeklődési körbe tartozókat konkrét életkor szerinti, területi célcsoportokba osztották a klubban résztvevők. A turisztikai szakembereknek, mindezek a vármegye különböző térségéből érkező információk sokat segítenek a brand és márkaépítési koncepció kialakításában. A Bács-Kiskun Megyei Vármegyei Marketing Klub rendszeresen szervez a jövőben is hasonló aktivitásokat, amelyben a meghívottak köre változik.