
Közélet
Városgazda Zrt. ügyfélfogadási szabályok
A különböző ügyfélszolgálatokon is szigorúan veszik a szabályok betartását. A koronavírus járvány terjedésének féken tartása érdekében a Halasi Városgazda Zrt. ügyfélszolgálatán november 9-től a személyes ügyintézés a következő intézkedések betartásával történik: a szájat és orrot folyamatosan eltakaró maszk viselése, a kihelyezett kézfertőtlenítő használata, a legalább 1,5 méter távolság tartása az ügyfelektől és az ügyintézőktől. Az ügyféltérben egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat.
Aki ügyintézésre készül a Halasi Városgazda Zrt-hez a maszkviselés, kézfertőtlenítés és távolságtartás mellett jó, ha tudja, hogy időpontot is kell egyeztetnie. A cég tájékoztatása szerint a torlódás elkerülése érdekében az ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpontfoglalással történik. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetőség 20 perc időtartamban.
Kérik, hogy mindenki a megadott időpontra pontosan és egyedül érkezzen, Vigye magával a szükséges okmányokat és iratokat. Kérik, hogy elsősorban a telefonos, vagy online szolgáltatásokat vegyék igénybe az ügyfelek. Ha mégis szükség van rá, a személyes ügyintézéshez a 77/421-833 telefonszámon lehet időpontot igényelni.