(►) Vizes központ lett Halas
Kecelről Halasra került a térség vízszolgáltatójának a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft-nek a központja. Így ezen túl 53 település vizes ügyeit irányítják a Kőrösi úti irodaházából. A megye harmadának, mintegy 190 ezer embernek a vízellátásáról gondoskodik a szolgáltató.
A Halasvízből, a Kőrösvízből és a Kalocsavízből összeolvadással 2013 szeptemberében egyesített cég székhelye eddig Kecelen volt és önállóan működtek az üzemigazgatóságok, ám az idei év szervezeti átalakításokkal kezdődött. Halas az irodaház adottságai miatt kapta meg a központi szerepet, a keceli épület kicsi volt ennyi dolgozónak – nyilatkozta a Halasmédiának Mátyus Zoltán ügyvezető igazgató.
Az átszervezés a vezetőséget is érintette. A korábbi négy ügyvezetőből egy maradt. Az eddigi halasi vezető Farkas István a cég stratégiai igazgatója lett. Hozzá tartoznak a szolgáltatással, beruházásokkal és az ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatok.
Az átszervezés az ügyfélszolgálatokat is érinti. A központi ügyfélszolgálat szintén Halasra került. A nagyobb településeken megmaradtak az ügyfélszolgálatok, a kisebb településeken pedig csökkentett ügyfélfogadást vezetnek be.
A halasi ügyfélszolgálaton a megnövekedett feladatokkal járó létszámbővítést a cégen belüli átcsoportosítással oldották meg. Így most többen például Kalocsáról, Kecelről és Kőrösről járnak át Halasra dolgozni. (A témáról további részletek a jövő heti Halasi Tükörben olvashatók.)
Fehér Erika